Un brand sloven de produse pentru casă intră pe piața locală. ”Vrem cel puțin 19 magazine în următorii trei ani”

Andreea Neferu 09/07/2018 | 13:54 Ştiri
Un brand sloven de produse pentru casă intră pe piața locală. ”Vrem cel puțin 19 magazine în următorii trei ani”

Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate şi comercializate produse premium pentru casă, activităţi sportive sau călătorie, a intrat pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin de 120 de metri pătraţi ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucureşti, deţinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.

„Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn următorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei”, a spus Andrej Podgoršek, managing director al Ad Vita Group, grupul care deține brandul Vitapur.

Vitapur are ȋn momentul de faţă o reţea de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herțegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa locală urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an. Pe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex, Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit.

Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzacţia de ȋnchiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall.

Compania intenţionează să se extindă mai ȋntȃi ȋn Bucureşti, iar apoi ȋn marile oraşe din ţară, magazinele companiei avȃnd suprafeţe cuprinse ȋntre 120 şi 190 de metri pătraţi.

„Piaţa locală de retail continuă să fie atractivă pentru retaileri internaţionali, dar şi regionali, atȃt datorită dimensiunii, cȃt şi al ritmului de creştere”, a spus Dana Radoveneanu, senior consultant, retail agency în cadrul Cushman & Wakefield Echinox,

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.