Turismul de export: cu ce atragem vizitatorii străini în România

Florel Manu 17/11/2016 | 18:54 Ştiri
Turismul de export: cu ce atragem vizitatorii străini în România

Contextul de securitate internațional, dar și investițiile susținute în industria ospitalității ar putea readuce România pe harta destinațiilor turiștilor străini.

Operatorii din turism spun că ultimul târg de profil de la Londra le-a confirmat că România a devenit interesantă pentru vizitatorii din străinătate și că aceștia cunosc bine destinațiile oferite de touroperatorii locali.

„Numărul turiștilor care vizitează România depășește 10 milioane, fapt ce confirmă că apetitul pentru țara noastră ca destinație turistică este din ce în ce mai mare”, spune Adrian Voican, director general BIBI Touring Touroperator. Conform statisticilor deținute de agenția de turism, numărul turiștilor români și străini care și-au petrecut vacanțele în România a crescut cu 65%.

Investițiile în infrastructura turistică, dar și transformarea vechilor baze de tratament în SPA-uri sunt o parte din motivele pentru care vizitatorii din străinătate au început să includă România în planurile lor de vacanță.

În ceea ce îi privește pe turiștii români, aceștia au devenit mai pretențioși, cererile pentru cazare la condiții de patru și cinci stele fiind în creștere. Dacă în 2016 piața internă de turism a crescut cu 30% față de anul anterior, touroperatorii estimează cî aceasta de va dubla până în 2020.

 


FOTO: Mediafax

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.