Strategie de diversificare: Kaufland își face propriile malluri

Andreea Neferu 31/07/2017 | 13:03 Ştiri
Strategie de diversificare: Kaufland își face propriile malluri

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland România a inaugurat  în cadrul magazinului său bucureștean din zona Barbu Văcărescu prima sa zonă de food court, ce cuprinde restaurante, patiserii și cafenele. De asemenea, în cadrul acestui proiect pilot, nemții lansează un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall. Modelul urmează să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.  

În interior, zona de food court a magazinului din Barbu Văcărescu găzduiește restaurante, patiserii și cafenele, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu (prima cafenea lansată de Chef Foa), Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top. Totodată, în perioada următoare în cadrul galeriei se va deschide și un restaurant Subway, iar dincolo de zona food court, există o farmacie Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.

„Acest pas este startul pentru <> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. (…) De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului”, a spus Andrei Secrețianu, director închirieri/vânzări B2B în cadrul Kaufland România.

Kaufland România a lansat recent și o rețea de grădini urbane, în care pune la dispoziția oamenilor care locuiesc în vecinătatea magazinelor sale parcele pe care aceștia le pot îngriji și unde pot cultiva legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori.

Grădinile sunt amplasate pe acoperișurile unităților Kaufland sau în exteriorul parcărilor și al magazinelor sale, dar și în două școli din Capitală.De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata.

Kaufland România a încheiat anul precedent cu afaceri de 9,7 miliarde de lei (2,1 miliarde de euro), în creștere cu aproape 6% față de anul 2015. Avansul vine în contextul în care anul trecut, compania a deschis cinci noi magazine, ajungând la finalul lui 2016 la 112 unități. Între timp, Kaufland, liderul retailului modern local, a mai deschis trei magazine, ajungând în prezent la o rețea locală de 115 hipermarketuri.


Sursă foto: Kaufland

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.