Rețeaua Diverta a investit 300.000 de euro într-un nou magazin chiar în Centrul Vechi al Capitalei

NewMoney 15/03/2019 | 14:45 Ştiri
Rețeaua Diverta a investit 300.000 de euro într-un nou magazin chiar în Centrul Vechi al Capitalei

Rețeaua Diverta se extinde în Centrul Vechi al Capitalei, prin deschiderea Diverta Lipscani, în urma unei investiții de 300.000 de euro. Potrivit reprezentanților companiei, pe parcursul acestui an, rețeaua se va extinde cu încă trei librării, două în Cluj-Napoca și încă una în București

Suprafața totală a noului spațiu este de 2.500 de metri pătrați, iar acesta se desfășoară pe patru niveluri – subsol, parter, etajele 1 și 2. Diverta se află la parter și la etajul 1, pe o suprafață de 1600 de metri pătrați, la etajul 2 se află Artist Café (300 de metri pătrați), iar la subsol se va afla, începând din luna mai, un spațiu dedicat realității virtuale, care se va întinde pe 200 de metri pătrați.

„Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le va oferi oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă gama completă de produse și servicii, Diverta Lipscani este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber, fie că preferi să citești, să savurezi o cafea, să urmărești un spectacol de teatru sau să experimentezi realitatea virtuală”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.

De asemenea, pentru mai mult dinamism, spațiul include și zone dedicate experiențelor, cum ar fi cea de testare a dronelor, de mixed reality, un loc în care vizitatorii pot pătrunde în lumea realității virtuale, DJ Booth – un loc în care tinerii DJi sunt așteptați să pună muzică, o zonă de boardgames – cu cele mai populare jocuri de societate.

Diverta este un brand 100% românesc, care se află de 20 de ani pe piața locală de retail. La ora actuală, rețeaua Diverta cuprinde 27 de magazine proprii, în București și în marile orașe, care se desfășoară pe o suprafață totală de retail de aproximativ 9000 de metri pătrați.

m