Retailerul polonez Answear lansează un serviciu special cu impact și pentru clienții din România

NewMoney 16/12/2022 | 11:48 Ştiri
Retailerul polonez Answear lansează un serviciu special cu impact și pentru clienții din România

Retailerul polonez Answear.ro, prezent în România de aproape șapte ani, lansează un serviciu nou prin care va împacheta comenzile plasate în magazinul online în pungi speciale de cadou și le va livra la adresa indicată.

Retailerul și-a crescut considerabil afacerile pe piața românească, în fiecare an, ajungând în 2020 la vânzări de 30 de milioane de euro, cu 36% mai mult față de 2019. Pentru 2021 nu au fost făcute publice încă informațiile despre valoarea vânzărilor, în contextul în care Answear este listat la Bursa din Varșovia.

Acum, datorită acestui serviciu nou – ”Ambalaj pentru cadou”, care se poate aplica în orice moment, precum zi de naștere, aniversare sau orice altă sărbătoare – comenzile clienților pot fi ambalate în pungi de cadou branduite și hârtie decorativă, cu opțiunea de a livra cadoul direct destinatarului.

Serviciul  este disponibil pe Answear.ro pe tot parcursul anului. Pentru a-l folosi, trebuie doar să fie selectată opțiunea la plasarea comenzii, iar costul serviciului este de 19,99 lei.

Answear.ro este astăzi între primii trei jucători din domeniu, alături de Fashion Days (liderul segmentului, parte a grupului eMAG) și ePantofi.ro, o altă companie din Polonia, având listate branduri internaționale precum Pinko, Max Mara, Karl Lagerfeld, Elisabetta Franchi, Furla, Hugo Boss sau Swarovski.

Comerțul electronic din România reprezintă 12% din total retail, iar în 2021 a ajuns la o valoare de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020, potrivit Euromonitor. Dacă în perioada pandemiei categoriile de produse cu cele mai mari creșteri în e-commerce țineau de lucrul de acasă (laptopuri, televizoare, frigidere, mobilier, decorațiuni etc.), odată cu ridicarea restricțiilor din 2022 au revenit în centrul atenției produsele și serviciile legate de activitățile outdoor precum travel, fashion sau beauty. Conform Eurostat, 32% dintre consumatorii europeni cumpără online de la magazine de peste hotare (cross-border), fapt care demonstrează apetitul pentru cumpărături de pe o piață unică europeană.