Retailerul Lidl și fotomodelul Heidi Klum lansează o colecție vestimentară

Gabriel Bucur 06/06/2017 | 12:09 Ştiri
Retailerul Lidl și fotomodelul Heidi Klum lansează o colecție vestimentară

Fotomodelul german Heidi Klum colaborează cu Lidl pentru viitoarea campanie de modă a retailerului, denumită „Lidl Fashion Week”, programată să se desfășoare în a doua jumătate a acestui an, anunță reprezentanții lanțului german de magazine.

Prin noua campanie, Lidl și-a propus ca obiectiv să-și îmbogățească colecția de articole vestimentare și să facă „moda accesibilă pentru toată lumea”, printr-o gamă ce cuprinde haine și accesorii inspirate din tendințele actuale.

„Îmi doresc mult ca noua colecție pe care am creat-o pentru Lidl să fie pe placul oamenilor. (…) moda ar trebui să fie distractivă și fiecare dintre noi ar trebui să își permită această plăcere”, a declarat Heidi Klum (foto), actriță, fotomodel, prezentatoare, designer de modă și femeie de afaceri.

„Heidi (…) se potrivește perfect cu Lidl și cu clienții noștri!”, a declarat Marco Giudici, directorul național de Achiziții și Marketing al Lidl România, cu privire la colaborarea dintre retailer și Heidi Klum.

Potrivit reprezentanților Lidl, rolul vedetei este mult peste cel al unui ambasador de brand: „ea a creat propria sa colecție pentru Lidl, «Esmara by Heidi Klum», ce reflectă în mod evident stilul său personal”

Lansarea noii colecții vestimentare este programată pentru a doua jumătate a acestui an. Proiectul „Lidl Fashion Week”, care va începe odată cu colaborarea cu Heidi Klum, va avea loc de mai multe ori, în fiecare an, în magazinele Lidl din întreaga lume și în mediul online. Colecțiile vor fi disponibile exclusiv pe durata acestor săptămâni dedicate modei.

 


FOTO: Lidl

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.