(P) Compania care a vândut mai mult de 2.500 de camioane cu flori estimează o creștere a vânzărilor de Valentine’s Day de peste 20%

NewMoney 13/02/2019 | 10:43 Ştiri
(P) Compania care a vândut mai mult de 2.500 de camioane cu flori estimează o creștere a vânzărilor de Valentine’s Day de peste 20%

Este prezentă pe piață de aproape 22 de ani și este florăria recunoscută pentru sloganul „Livrăm flori oriunde în lume”. Magnolia, lider în rândul florăriilor din România, se mândrește cu un număr impresionant de flori comercializate. Peste 2500 de camioane pline cu flori au fost vândute de la începuturile florăriei până în prezent.

Florăria Magnolia poate fi găsită în București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Oradea, Timișoara, Baia Mare, Galați, Târgu Mureș și Bistrița, existând în continuare planuri de extindere în România, dar și pe plan internațional. Pentru că realizează livrări în doar câteva ore în orice localitate din țară și oriunde în lume, în cel mult 24 de ore, Magnolia a devenit rapid cea mai căutată florărie atunci când vine vorba despre a trimite flori cuiva aflat departe. Este o alegere însă și pentru cei care sunt aproape de cei dragi, dar vor să-i surprindă într-un fel special. Buchetele livrate la locul de muncă, de exemplu, reprezintă o pondere importantă în totalul livrărilor realizate.

De-a lungul timpului, și în special după deschiderea magazinului online magnolia.ro, compania a înregistrat creșteri an de an, iar dacă vorbim despre cantitatea de flori vândută, calculele duc la cifre cu adevărat impresionante. Cele peste 2500 de camioane cu flori se traduc în miliarde de fire de flori. Făcând o analiză a perioadelor de vârf, cele mai multe flori se vând de 1, 8 martie și Valentine’s Day, perioade urmate de sărbătorile de iarnă.

Cum 14 februarie este aproape, stocurile de flori sunt pregătite. Atât în florăriile din țară, cât și în magazinul online, numărul buchetelor vândute în săptămâna cu Valentine’s Day depășește cu mult vânzările dintr-o săptămână oarecare. În online, vorbim despre un număr cu aproape 200% mai mare, depășit însă de vânzările record din 8 martie, când comenzile online sunt cu 900% mai multe decât într-o săptămână obișnuită.

Trandafirii roșii vor fi, bineînțeles, vedete de ziua îndrăgostiților. Importați de la cei mai buni producători din Columbia, Ecuador, Thailanda sau Malaezia, trandafirii de cea mai bună calitate vor face și în acest an mii de persoane fericite. Vânzările la trandafiri cresc cu aproximativ 700% în această perioadă, spun reprezentanții companiei. În afară de trandafiri, florile de primăvară, în special lalelele și freziile, sunt și ele o opțiune pentru mulți dintre cei care vor să facă persoanei dragi o surpriză în această zi.

Pe lângă zecile de mii de flori vândute în propriile florării, depozitele engros deținute de Magnolia completează vânzările totale ale firmei. În ceea ce privește Valentine’s Day, compania preconizează o creștere cu cel puțin 20% față de anul precedent.

„Nu credem că există business mai frumos decât unul în care aduci bucurie prin ceea ce faci, așa cum este Magnolia. Când scopul tău este să creezi emoție, munca îți aduce satisfacții enorme,

dar și responsabilități pe măsură. Trebuie să fie totul perfect pentru ca surprizele să iasă ca la carte, iar faptul că an de an numărul clienților noștri crește, ne confirmă că eforturile pe care le facem în acest sens merită din plin”, spune Ioana Molnar, directorul general al Florăriilor Magnolia.