Mihai Pătrașcu, evoMAG: ”Estimăm o creștere de peste 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday de anul acesta”

NewMoney 29/10/2021 | 12:05 Ştiri
Mihai Pătrașcu, evoMAG: ”Estimăm o creștere de peste 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday de anul acesta”

Retailerul evoMAG estimează o creștere de 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday din 2021 față de perioada similară de anul trecut. Startul campaniei de reduceri a fost dat pe 29 octombrie, iar stocurile de produse au crescut cu 30%.

Potrivit unui comunicat de presă, discount-urile ajung până la 80% la peste 150.000 de produse. evoMAG desfășoară Black Friday 2021 în intervalul 29 octombrie – 26 noiembrie, pe parcursul mai multor episoade de reduceri.

„Estimăm o creștere de peste 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday de anul acesta, comparativ cu perioada similară de anul trecut. Punem accent pe produsele de care clienții noștri au nevoie în contextul actual, iar pregătirile au început chiar din primul trimestru al anului pentru a putea asigura stocuri suficiente de produse și, astfel, să oferim o livrare cât mai rapidă a tuturor comenzilor. Față de anul trecut, pentru Black Friday-ul din 2021, am crescut stocurile cu peste 30%, obiectivul nostru fiind să asigurăm 90% din stoc fizic în depozit”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că a accesat și finanțare de la bănci pentru a asigura achiziții în avans, compensând riscul pentru potențiale întârzieri generate de criza containerelor, sau de eventuale dificultăți în aprovizionare.

Parteneriatul încheiat cu Glovo asigură livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, toate produsele listate în aplicația Glovo fiind în stocul evoMAG și cu disponibilitate imediată. Astfel, clienții pot alege din peste 2.000 de produse disponibile, cu o valoare maximă de puțin peste 600 de lei.

De asemenea, livrarea produselor în cele peste 1.900 de lockere easybox, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienților să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi și din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.

Anul acesta, evenimentul de shopping Black Friday 2021 va fi împărțit în 4 episoade, ce vizează reduceri și produse diferite: episodul 1 oferă produse cu reduceri de până la 70% și are loc în perioada 29 octombrie – 4 noiembrie; episodul al doilea se desfășoară între 5 și 11 noiembrie și oferă reduceri de până la 75%; episodul al treilea aduce reduceri de până la 80% și are loc în perioada 12 – 14 noiembrie; episodul al patrulea de Black Friday se va desfășura la evoMAG între 15 și 26 noiembrie.

„Estimăm că în decursul a maximum 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri, vom livra peste 90% din produsele comandate”, mai spune Mihai Pătrașcu.