GPeC se lansează în Republica Moldova

NewMoney 29/05/2023 | 15:11 Ştiri
GPeC se lansează în Republica Moldova

Odată cu dezvoltarea fără precedent a comerțului electronic în regiune, GPeC se lansează în Republica Moldova. Astfel că, pe 22 iunie, are loc prima ediție GPeC în Chișinău, unde vor participa nume sonore din domeniu, la nivel local și internațional. 

Cu o tradiție de 18 ani în România, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din regiune care acum face pasul în afara granițelor țării cu o primă ediție în Republica Moldova. Printre speakerii internaționali deja anunțați se află și Ayat Shukairy (co-autorul cărții Conversion Optimization – cea mai vândută carte din categorie pe Amazon), Robert Craven (autoru Grow Your Digital Agencyși Strategy Workbook și Bright Marketing și Customer is King) și Jill Quick (cofondatorul The Coloring in Department. Jill).

Pe lângă speakerii internaționali anunțați, GPeC va reuni atât specialiști din România, precum și experți din Republica Moldova precum: Cornel Morcov (FAN Courier), Bogdan Colceriu (Frisbo), George Rășchitor (Sinaps Marketing), Igor Strechi (Purple Media), Vadim Buzdugan (Smart.md). Scopul evenimentului este de a aborda subiectele de maxim interes care să îi ajute pe participanți să cunoască contextul actual și să își crească vânzările online. “Ne bucurăm să organizăm pentru prima oară GPeC în Republica Moldova și să aducem comunității Digital informație de calitate care să îi ajute pe antreprenori în dezvoltarea business-ului. Chiar dacă este încă o piață mică, e-commerce-ul din Republica Moldova are un potențial uriaș și sperăm să contribuim și noi la creșterea accelerată a pieței prin furnizarea de content practic și prin oportunitățile de colaborare din cadrul GPeC”, spune Andrei Radu (foto), CEO & Founder GPeC.

Doina Nistor, Directoarea Proiectului Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie: „Piața de ecommerce din Republica Moldova a fost evaluată la 325 mil. MDL, ceea ce reprezintă doar 4% din totalul comerțului local. Deci, mai e destul loc să creștem pentru a ajunge la media globală a comerțului electronic de până la un procent de 20%. Tocmai din acest motiv susținem valorificarea acestui potențial prin toate programele și inițiativele noastre privind comerțul electronic.”

„Într-o lume în continuă schimbare, unde tehnologia și comportamentul consumatorilor evoluează rapid, este esențial să fim în pas cu transformările și să ne antrenăm cu încredere în această revoluție digitală. Comerțul electronic nu mai este doar un canal alternativ, ci devine treptat chiar coloana vertebrală a economiei globale. În acest context, succesul nu costă doar în vânzări și profit, ci și în capacitatea de a inova, de a anticipa nevoile clienților și de a le oferi o experiență unică”,a declarat și Mila Malairău, Directorul Executiv al AmCham Moldova. Înscrierile sunt în desfășurare pe site-ul GPeC, prețul biletelor pornind de la doar 79 euro/persoană.