Furnizorul de tichete de masă Sodexo România are un nou CEO

Cristina Dobreanu 26/05/2017 | 11:21 Ştiri
Furnizorul de tichete de masă Sodexo România are un nou CEO

Sven Marinus este, începând din luna mai, noul CEO al Sodexo Benefits & Rewards România. Din noua funcție, Sven Marinus își asumă responsabilitatea administrării și gestionării operațiunilor curente, precum și direcția strategică şi comercială a companiei în România.

„Mă alătur unei echipe de oameni dedicați să ofere cele mai bune soluții pentru calitatea vieții, alături de care voi participa la creșterea și consolidarea poziției de lider a companiei Sodexo pe plan local,” spune Sven Marinus CEO, Sodexo Benefits & Rewards România.

Sven s-a alăturat echipei Sodexo Benefits & Rewards în Belgia, în anul 2013, ocupând funcția de director de vânzări, preluând ulterior și rolul de customer service. În ultimii patru ani petrecuți în Belgia, el a avut un aport important la dezvoltarea echipei de vânzări și la creșterea profitabilă a business-ului, într-o perioadă în care au fost digitalizate două produse importante pe piață. Înainte de a se alătura echipei Sodexo, Sven a lucrat pentru Alfacam Group, Accor Services și Brussels Airlines.

Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile rețele de retail, în HORECA, dar și în magazinele de proximitate. Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Astfel, cu tichetele de masă Gusto Pass, indiferent de format, angajatorul și angajatul beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe. În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15 lei. La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri.

 


FOTO: Sodexo

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.