Elegance Décor continuă investițiile și intră într-o fază nouă de dezvoltare

NewMoney 11/08/2022 | 13:19 Ştiri
Elegance Décor continuă investițiile și intră într-o fază nouă de dezvoltare

După o prezență de 11 ani pe piața locală de profile decorative și de fațadă, Elegance Décor  anunță o nouă investiție care are legătură cu planurile sale de extindere și dezvoltare.

Printre altele, este vorrba despre finalizarea investiției de 100.000 de euro pentru un nou sediu al companiei, pe o suprafață de 420 mp. Acesta este un pas important pentru Elegance Decor în scalarea afacerii. În prezent, în birourile clădirii Equilibrium lucrează 16 angajaţi, din departamentele de vânzări, marketing, achiziții, logistică, secretariat si contabilitate, dar compania vizează recrutarea a încă 10 colegi pentru ocuparea pozițiilor din echipa de vânzări, sediul de aici devenind o parte importantă a strategiei de expansiune.

Mutarea într-un spațiu reprezentativ este primul pas în atingerea obiectivelor de creștere pe care ni le-am propus pentru următorii ani”, a declarat Viorel Piperea (foto), Managing Partner  Elegance Decor.

În cei 11 ani de existență, Elegance Decor a avut o creștere organică, timp în care business-ul a evoluat permanent, fapt ce a dus în prezent la accesarea unui sediu mult mai mare. În continuare, se va păstra showroom-ul din Strada Lânăriei, din București, dar birourile și o mare parte din echipă se va muta în noul sediu, din clădirea Equilibrium.

Domeniul amenajărilor interioare este unul în continuă transformare, de aceea noul nostru spațiu de lucru va transmite exact acest lucru. Pentru zona de birouri vom alege un design simplu, minimalist, vom folosi profile cu bandă led și vom face multe reinterpretări ale produselor noastre. Vom folosi tapet si fototapet în zona de birouri și panouri decorative fonoabsorbante pentru a crea mici spații de recreere, dar și pentru a evidenția versatilitatea produselor Elegance Decor.”  a completat Ana Gagiu (foto), co-fondator Elegance Decor.

Elegance Decor a avut o cifră de afaceri de 600.000 euro pentru primul semestru al acestui an, fiind aliniata cu direcțiile de dezvoltare ale firmei. Trendul se datorează în mare măsură calității produselor, retenției pe termen lung a clienților și colaboratorilor, dar și integrării de noi produse periodic.