Ce lanț de hipermarketuri a reușit să depășească borna de afaceri de 10 miliarde de lei
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland a înregistrat afaceri de 10,09 miliarde de lei (220 de milioane de euro) anul trecut, în creștere cu 4,1% față de anul 2016. Astfel, rețeaua își menține poziția de lider în retailul cu dominantă alimentară din România, fiind și primul jucător care reușește să depășească pragul de vânzări de 10 miliarde de lei.
Compania, care are peste 15.000 de angajați, are în prezent o rețea de 119 hipermarketuri la nivel național, iar pentru anul acesta a anunțat că va investi 200 de milioane de euro în expansiune și modernizarea magazinelor existente. După ce anul trecut a inaugurat patru magazine și încă unul sezonier, la Sovata, Kaufland pregătește pentru 2018 deschiderea a zece noi magazine, ”inclusiv în orașe de dimensiuni mici”, potrivit companiei. În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.
„Ne dorim să ne menținem o dinamică pozitivă în expansiune, mai este loc pe piață și de aceea vom ține apăsată pedala de accelerație și în perioada următoare“, spunea la începutul anului pentru NewMoney Valer Hancaș, director corporate affairs și comunicare în cadrul Kaufland România.
Kaufland a mai lansat anul trecut – deocamdată doar într-un magazin din București și trei din Iași – un proiect de galerie comercială ce include un spațiu de cumpărături în exteriorul magazinelor, precum și o zonă de food court cu restaurante, patiserii și cafenele.