Care sunt destinațiile vedetă pentru sărbătorile de Paște

Andrei Dumitru 13/02/2023 | 10:26 Ştiri
Care sunt destinațiile vedetă pentru sărbătorile de Paște

Gata cu restricțiile impuse de pandemie. Destinațiile vedetă pentru sărbătorile pascale sunt Mexic, Thailanda, Maldive, Brazilia, Indonezia, Cuba, Sri Lanka. În plus, turistul român al anului 2023 caută relaxare, dar și destinații de explorare.

Dacă în 2022, clasamentul destinațiilor preferate de turiștii Eturia a fost Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Tanzania, SUA, Thailanda, Cuba, Japonia, SUA și Mauritius, în 2023 pariul este pe vacanțe în destinații de explorare – Australia & Noua Zeelanda, Kenya, Jamaica, Mexic, Argentina, Brazilia, Chile, Japonia, Namibia sau în regiunea Indochinei, spun cei de la Eturia.

Tendința către explorare s-a întrevăzut de anul trecut, acum se confirmă. Pachetele de vacanță de tip sejur plajă, circuitele, vacanțele de tip “Share a trip” și grupurile cu însoțitor au fost printre cele mai căutate produse în 2022.

„O noutate, în acest an, o reprezintă interesul turiștilor pentru vacanțele de Paște interes care a apărut cu mult înainte de Sărbătorile de iarnă, semn că revenim la un comportament de achiziție pe termen lung și o planificare a călătoriilor. Pariul pentru acest an este acela că vom crește numărul de vacanțe în destinații de explorare, cum ar fi: Australia & Noua Zeelanda, Kenya, Jamaica, Mexic, Argentina, Brazilia, Chile, Japonia, Namibia, regiunea Indochinei etc”, declară directorul de vânzări al agenției, Ana Maria Gherasim.

De spus și că hotelurile și companiile aeriene trec print-un proces de redresare și revenire la standardele de calitate de dinainte de 2020, iar acest lucru va avea impact direct în gradul de satisfactie al clieților.

“Am pregatit pachete care vin cu elemente de noutate cum ar fi: trasee montane spectaculoase, self-drive și camping în deșert, diving, circuite pe motociclete, toate sub umbrela Adventure, dar nu renunțăm nici la vacanțele de tip plajă combinate cu vizite în orașe sau circuite cu însoțitor de grup. În acest context, ne așteptăm ca cifra de afaceri a Eturia să înregistreze o creștere cu 30% comparativ cu 2022, a completat reprezentantul Euturia.

Eturia devenea, în 2007, prima agenție de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care caută mai ales destinații exotice. Anul trecut, agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează 18 milioane de euro. De la fondare, compania a trimis în călătorii peste 30.000 de turişti care au parcurs cumulat 450 de milioane de kilometri, potrivit calculelor agenţiei.