Brico Depôt a încheiat procesul de achiziție a lanțului Praktiker
Retailerul de bricolaj Brico Depôt România, parte a grupului britanic Kingfisher plc, a încheiat procesul de achiziție a lanțului Praktiker de la omul de afaceri de origine turcă Omer Susli.
Tranzacția prin care Kingfisher anunța că va prelua Praktiker a fost anunțată în luna august a acestui an, însă valoarea acesteia nu a fost făcută publică.
„Achiziția Praktiker România ne oferă o prezență puternică în toată țara. (..)Vom continua investiţiile în toate magazinele pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienţilor noștri. De asemenea, ne bucurăm să creştem echipa din România (…)”, a spus Adela Smeu, CEO al Brico Depôt România.
Kingfisher spunea în vară că va transforma unitățile preluate de la familia Susli în magazine Brico Depôt, acesta fiind cel de-al doilea proces de rebranding pe care britanicii îl vor derula pe plan local.
”Vom rebrandui, în timp, magazinele (sub numele Brico Depôt), însă deocamdată vom funcționa în formula actuală (27 de magazine Praktiker și 15 unități Brico Depôt – n.r.)”, au spus reprezentanții Kingfisher, în urmă cu câteva luni, pentru NewMoney.
Transformarea magazinelor Praktiker în Brico Depôt ar fi al doilea proces de rebranding prin care britanicii de la Kingfisher ar trece pe piața locală, după ce în 2013, au achiziționat cele 15 magazine Bricostore de la familia franceză Bresson și le-au pus sigla Brico Depôt . După preluarea Praktiker, o rețea cu 27 de unități, Kingfisher ajunge la un total de 42 de magazine pe plan local.
Piața de bricolaj, unde lider detașat este jucătorul românesc Dedeman, a fost estimată la 1,9 miliarde de euro anul trecut de către compania de cercetare InterBiz. În domeniu mai activează jucători precum Hornbach sau Leroy Merlin.
Sursă foto: Praktiker