Stihl România investește șase milioane de euro în extinderea spaţiului pe care îl deține în Otopeni

Cristina Dobreanu 15/05/2017 | 17:42 Ştiri
Stihl România investește șase milioane de euro în extinderea spaţiului pe care îl deține în Otopeni

Divizia locală a producătorului german de motounelte agricole Stihl anunță o investiție de șase milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni. Proiectul a demarat deja și se va finaliza anul viitor.

„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3.000 metri pătrați impusă de dezvoltarea businessului nostru, dar și extinderea cu 300 de metri pătrați a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealerilor Stihl din toată țara”, precizează  Ioan Mezei, director general Stihl.

În prezent rețeaua Stihl are peste 360 de magazine la nivel național, iar compania a  demarat încă anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie de peste 5 milioane de euro.  Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de  astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Din punct de vedere al produselor, Stihl va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci  de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea  echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă

Stihl a anunţat în 2016,  la nivel internațional, o creştere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Anul trecut  compania a împlinit  90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. Stihl România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.