Investiții în pandemie: Doi marketeri în turism deschid un magazin online pentru pasionații de DIY

Andrei Dumitru 25/05/2020 | 16:21 Ştiri
Investiții în pandemie: Doi marketeri în turism deschid un magazin online pentru pasionații de DIY

Magazinul online dego.ro – the hobby society, o investiție realizată în perioada stării de urgență, aduce alternative pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă și aptitudini. Platforma conține zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn și hârtie care se realizează manual, după instrucțiuni.

„Elvis Floroiu și Dan Dumitru importă și comercializează în România, pe dego.ro, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn și origami 3D, și mizează pe dorința românilor de a-și dezvolta sau a descoperi latura creativă și relaxarea în pandemie”, se arată într-un comunicat de presă.

Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și extinderea la nivel național a ariei de livrări.

Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanță și campanii desfășurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerțul electronic și la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început inițial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu și am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu (foto dreapta), unul dintre inițiatori.

Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenția, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari față de așteptări, dorința oamenilor de a realiza o activitate creativă și relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie însă recurența acestui segment important de clienți, care apreciază produsele de calitate și prețurile competitive ”, precizează Dan Dumitru, investitor in dego.ro

În paralel cu noua investiție în Dego.ro, Elvis Floroiu și Dan Dumitru realizează prin Neagenția – marketing online și consultanță, campanii de “marketing neaoș”, pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile și în special în turism.