Brandul de bricolaj MatHaus ia locul ultimului magazin Mr. Bricolage din Capitală

Andreea Neferu 08/05/2018 | 16:45 Ştiri
Brandul de bricolaj MatHaus ia locul ultimului magazin Mr. Bricolage din Capitală

Distribuitorul de materiale de construcții Arabesque, controlat de antreprenorul Cezar Rapotan, a investit 10 milioane de euro în redeschiderea magazinului Mr. Bricolage din cartierul Vitan din Capitală sub brandul MatHaus, pe care l-a lansat anul trecut.

Primul magazin MatHaus a fost inaugurat anul trecut la Iași, în urma unei investiții de 10 milioane de euro.

Brandul Mr. Bricolage, pe care Rapotan îl avea în portofoliu în sistem de franciză, mai deținea un  singur magazin în România, cel din Vitan-București. Arabesque vrea să deschid magazine sub brandul MatHaus la Galați, Constanța, Craiova, Pitești și Oradea.

Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, piața construcțiilor a avut o evoluție pozitivă în 2017, iar cifrele din primul trimestru al anului 2018 arată ”un trend încurajator”.  Pe fondul creșterii economice, cererea de spații de birouri, locuințe și construcții industriale a avansat, astfel că afacerile din sectorul construcțiilor s-ar putea apropia în acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016.

Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii și finisaje din România, fondat în 1994 la Galați, deține 38 de centre comerciale în România, Moldova, Ucraina și Bulgaria.

În România, compania are 2.700 de angajați și o float logistică de 1.000 de camioane.

Compania, una dintre cele mai mari afaceri antreprenoriale românești, a avut în 2016 afaceri de 1,6 miliarde de lei (360 de milioane de euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.


Sursă foto: MatHaus

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.