O antreprenoare a pariat 130.000 de euro într-o fabrică de clătite

Cristina Dobreanu 07/03/2018 | 15:15 Ştiri
O antreprenoare a pariat 130.000 de euro într-o fabrică de clătite

Grupul de firme Presage/Micro Food Company, controlat de antreprenoarea Georgiana Gheorghe, a anunțat deschiderea unei fabrici de clătite și semnarea primului contract pentru brandul Clatette cu lanțul de hipermarketuri Auchan România.

Investiția în brandul Clatette se ridică la peste 130.000 de euro, din fonduri proprii și din două finanțări bancare (de la Banca Transilvania și BCR) în valoare de 450.000 de lei. Banii au fost alocați, printre altele, amenajării spațiului, achiziționării utilajelor pentru producție și ambalare, mașinii de transport, softului de gestiune, echipamentelor de lucru.

„Am gândit acest produs având în minte două lucruri: femeia modernă, mai mult sau mai puțin sofisticată, independentă, foarte activă, care preferă să petreacă fără griji cât mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fără să petreacă prea mult timp în bucatarie, dar care este totuși foarte atentă la eticheta produselor pe care le achiziționează și le pregătește pentru cei dragi”, Georgiana Gheorghe, fondatoare Clatette.

Clatette se regăsește, începand cu luna martie, cu trei sortimente pe rafturile magazinelor Auchan iar produsul finit constă în împachetarea a 12 foi de clătite proaspete, produse din ingrediente naturale, ambalate în vid. De asemenea, clătitele sunt distribuite și pe canale HoReCa, cu precădere in cantinele școlilor și grădinițelor publice și private.

Produsele se adresează consumatorului tanar, modern, din mediul urban, foarte activ, care preferă să petreacă relaxat, cât mai mult din timpul liber cu prietenii sau cu familia, și cu cât mai puține griji.

„Uitându-ne la trend-ul crescător de consum al produselor ready meal si fresh food, din ultimii 2 ani, coroborat cu atenția sporită a românilor pentru produse autohtone și clean label, sunt optimistă în reușita proiectului nostru și în dezvoltarea urmatoarelor sortimente pe care le avem in lucru”, a mai spus fondatoarea Clatette.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.