Ştiri

Cititorii NewMoney au votat: Cine sunt cei mai apreciați antreprenori din România

Revista NewMoney i-a premiat săptămâna aceasta, pe baza votului publicului, pe cei mai apreciați antreprenori ale căror povești au fost publicate în primele 26 de numere.

Nominalizații au fost împărțiți în trei categorii care au ținut cont de dimensiunea businessului și două categorii speciale, la care au fost premiate antreprenoarele și afacerile de familie. Câștigătorii au fost desemnați pe baza voturilor cititorilor newmoney.ro.

La categoria Rising Star, cu afaceri de sub un milion de euro, publicul i-a desemnat câștigători pe Alexandru Geamănu și Laurențiu Bănescu. Cei doi au început povestea de business la o bere sau chiar mai multe. De atunci au trecut patru ani, iar acum au și propria bere artizanală și propriul bar în centrul Bucureștiului. Este vorba despre Zăganu.

Alexandru Geamănu și Laurențiu Bănescu, fondatori Zăganu

 

Matei Datcu, cel care a pus bazele Pescăriei lui Matei, din Agigea, și-a adjudecat premiul la categoria Challenger, cu afaceri între unu și zece milioane de euro.

Matei Datcu, proprietar Pescăria lui Matei

La categoria Leader, a antreprenorilor cu afaceri de peste zece milioane de euro, cele mai multe voturi au fost obținute de Horațiu Țepeș, fondatorul producătorului de țiglă Bilka. Compania a fost înființată în 2007 și în ultimii ani a beneficiat din plin de ascensiunea pieței rezidențiale. Țepeș a acoperit aproape 200.000 de case în zece ani.

Gabriela Stoițer, director de marketing Bilka Steel

 

Cea mai apreciată afacere de familie a fost, potrivit voturilor înscrise pe site-ul NewMoney, Depaco (Wetterbest). Familia Irimescu a fondat în urmă cu aproape două decenii producătorul de țiglă metalică care anul acesta a trecut prin două mutări majore: schimbul de generații – fiul (Valeriu) a preluat conducerea companiei și Teraplast, unul dintre cei mai producători de materiale de construcții, a intrat în acționariatul firmei (67%).

Maria Irimescu, Depaco (Wetterbest)

 

Nicoleta Chirica, fondatoarea producătorului de genți și pantofi din piele Iutta, a fost cea mai apreciată antreprenoare. Întoarcerea la simbolurile tradiționale, la identitatea și cultura națională, a devenit un business care face primii pași spre recunoașterea interna­­țio­­nală, iar brandul Iutta se apropie de vânzări anuale de 200.000-300.000 de euro.

Nicoleta Chirica, fondatoare Iutta

 

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

3 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

3 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

3 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

3 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

3 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

3 zile ago

Acest website folosește cookies