Cititorii NewMoney au votat: Cine sunt cei mai apreciați antreprenori din România

NewMoney 30/11/2017 | 13:07 Ştiri
Cititorii NewMoney au votat: Cine sunt cei mai apreciați antreprenori din România

Revista NewMoney i-a premiat săptămâna aceasta, pe baza votului publicului, pe cei mai apreciați antreprenori ale căror povești au fost publicate în primele 26 de numere.

Nominalizații au fost împărțiți în trei categorii care au ținut cont de dimensiunea businessului și două categorii speciale, la care au fost premiate antreprenoarele și afacerile de familie. Câștigătorii au fost desemnați pe baza voturilor cititorilor newmoney.ro.

La categoria Rising Star, cu afaceri de sub un milion de euro, publicul i-a desemnat câștigători pe Alexandru Geamănu și Laurențiu Bănescu. Cei doi au început povestea de business la o bere sau chiar mai multe. De atunci au trecut patru ani, iar acum au și propria bere artizanală și propriul bar în centrul Bucureștiului. Este vorba despre Zăganu.

Alexandru Geamănu și Laurențiu Bănescu, fondatori Zăganu

 

Matei Datcu, cel care a pus bazele Pescăriei lui Matei, din Agigea, și-a adjudecat premiul la categoria Challenger, cu afaceri între unu și zece milioane de euro.

Matei Datcu, proprietar Pescăria lui Matei

La categoria Leader, a antreprenorilor cu afaceri de peste zece milioane de euro, cele mai multe voturi au fost obținute de Horațiu Țepeș, fondatorul producătorului de țiglă Bilka. Compania a fost înființată în 2007 și în ultimii ani a beneficiat din plin de ascensiunea pieței rezidențiale. Țepeș a acoperit aproape 200.000 de case în zece ani.

Gabriela Stoițer, director de marketing Bilka Steel

 

Cea mai apreciată afacere de familie a fost, potrivit voturilor înscrise pe site-ul NewMoney, Depaco (Wetterbest). Familia Irimescu a fondat în urmă cu aproape două decenii producătorul de țiglă metalică care anul acesta a trecut prin două mutări majore: schimbul de generații – fiul (Valeriu) a preluat conducerea companiei și Teraplast, unul dintre cei mai producători de materiale de construcții, a intrat în acționariatul firmei (67%).

Maria Irimescu, Depaco (Wetterbest)

 

Nicoleta Chirica, fondatoarea producătorului de genți și pantofi din piele Iutta, a fost cea mai apreciată antreprenoare. Întoarcerea la simbolurile tradiționale, la identitatea și cultura națională, a devenit un business care face primii pași spre recunoașterea interna­­țio­­nală, iar brandul Iutta se apropie de vânzări anuale de 200.000-300.000 de euro.

Nicoleta Chirica, fondatoare Iutta