Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), înregistrând o creștere de 14% față de rulajul realizat în 2015.
„Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut. În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară”, a declarat Mircea Turdean (foto), director general Farmec.
Citiți și: Fiica lui Christine Valmy vrea să deschidă o fabrică de cosmetice în România
Vânzările magazinului online au fost cu 25% mai mari în 2016, după ce în anul precedent au depășit un milion de euro.
În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără și primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse și noile game Gerovital Plant, Farmec Depilatoare și Gerovital SUN.
În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu-Mureș. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța și Grecia.
Citiți și: Farmec își extinde rețeaua de magazine proprii și inaugurează în România încă 15 noi unități în 2017
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies