Farmec își extinde rețeaua de magazine proprii și inaugurează în România încă 15 noi unități în 2017

Cristina Dobreanu 31/01/2017 | 14:10 Ştiri
Farmec își extinde rețeaua de magazine proprii și inaugurează în România încă 15 noi unități în 2017

Compania clujeană Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță extinderea rețelei de magazine proprii la nivel național prin deschiderea a 15 noi spații comerciale în anul 2017.

De asemenea, Farmec intenționează să continue extinderea peste hotare și să deschidă noi magazine și în străinătate.

În 2016, Farmec a deschis opt magazine noi la nivel național, inclusiv primele magazine Gerovital din țară.

„Anul acesta, vom ajunge și mai aproape de români și vom deschide 15 magazine proprii în toată țara, atât în comerțul tradițional, cât și în marile centre comerciale. (…) De asemenea, până la finalul anului, vom definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potențialii colaboratori, continuând să încheiem parteneriate peste hotare. Toate aceste demersuri estimăm că se vor concretiza și printr-o creștere a cifrei de afaceri cu peste 15%”, a declarat Codrean Pop (foto), Director de Vânzări Farmec.

În 2015, Farmec Cluj-Napoca a avut vânzări de 172,5 milioane de lei, adică 38,8 milioane de euro.

Anul trecut, Farmec a înregistrat o medie lunară de 14.000 de clienți, în peste 22.500 de locații de vânzare. În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: trei magazine în Cluj-Napoca, două în București și câte unul în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu Mureș. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali opt magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța, Grecia și Emiratele Arabe Unite.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.