Afacerile Farmec au crescut cu 14% anul trecut, până la aproape 44 de milioane de euro

Cristina Dobreanu 15/02/2017 | 13:51 Ştiri
Afacerile Farmec au crescut cu 14% anul trecut, până la aproape 44 de milioane de euro

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), înregistrând o creștere de 14% față de rulajul realizat în 2015.

„Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut. În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară”, a declarat Mircea Turdean (foto), director general Farmec.

Citiți șiFiica lui Christine Valmy vrea să deschidă o fabrică de cosmetice în România

Vânzările magazinului online au fost cu 25% mai mari în 2016, după ce în anul precedent au depășit un milion de euro.

În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără și primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse și noile game Gerovital Plant, Farmec Depilatoare și Gerovital SUN.

În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu-Mureș. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța și Grecia.

Citiți șiFarmec își extinde rețeaua de magazine proprii și inaugurează în România încă 15 noi unități în 2017

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.