Companii

Advertorial. La doi pași de propriul business

Încă din copilărie, Mihaela-Simona Toma Enciu obișnuia să-și ajute părinții la băcănia pe care ei o dețineau în orașul Ovidiu, din județul Constanța. Acest lucru a apropiat-o mult de afacerea familiei, iar preluarea ștafetei de la părinți a venit natural. Astăzi, Mihaela este proprietara a două magazine de proximitate LaDoiPași (LDP), rețea lansată și dezvoltată de METRO România.

NewMoney: Cum ai luat decizia de a intra în franciza LaDoiPași?

Mihaela Toma Enciu: În urmă cu patru ani, am decis să mă îndrept spre franciza LaDoiPași și să deschid primul ma­gazin de proximitate în orașul Ovidiu, din Constanța. Practic, am ales să transform magazinul pe care deja îl aveam – unul cu servire directă a clienților – într-unul cu autoservire, care are în centru consumatorul, nevoile şi aşteptările lui, când decide să cumpere dintr-un magazin de proximitate.

Contribuția METRO a avut loc atât la deschiderea magazinului, cât și pe parcursul colaborării, îm­bră­cată în numeroase beneficii: de la ele­mentele de branding, dotarea cu echi­pamente și suport IT, campanii de loialitate și aniversare, până la sprijin acordat în organizarea magazinului etc. Toate aceste aspecte au fost realizate sub îndrumarea echipei METRO. Afili­e­rea la franciză și suportul oferit de echi­pele METRO și LaDoiPași m-au încurajat să inaugurez, în 2021, și cel de al doilea magazin, în aceeași localitate.

– Ce ne poți spune despre colaborarea cu METRO/LaDoiPași? În ce fel contribuie la gestionarea afacerii?

Colaborarea cu LaDoiPași, și implicit cu METRO, este foarte strânsă. Ei contribuie constant cu know-how și informații utile pentru toate palierele gestio­nării unui business. Prin afilierea la fran­ciză, antreprenorii LaDoiPași bene­fi­ciază, încă de la început, de consultanţă pentru toate zonele afacerii: branding, sortiment diversificat de produse, pre­ţuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne, materiale pro­mo­­ționale, campanii de promovare la nivel național etc. În contextul actual – unul foarte competitiv, în care supermarketurile se deschid în ritm accele­rat – afilierea la rețeaua LaDoiPași, dez­vol­tată de un jucător atât de important pre­cum METRO, ne ajută să facem față pro­vo­cărilor.

– Cum s-a dezvoltat magazinul de când te-ai afiliat la franciză? Care sunt planu­rile de viitor?

– Toate beneficiile menționate anterior oferă clienţilor posibilitatea de a ac­cesa rapid o gamă variată de produse, într-un spaţiu care împrumută elemente din comerţul modern, dar păs­trează fa­miliaritatea comerţului tradiți­o­nal. Totodată, sfaturile pe care le-am pri­mit, de-a lungul timpului, precum și fap­tul că sunt permanent în legătură cu specialiștii LaDoiPași, au condus la susținerea și creșterea businessului și, implicit, a rețelei. Evoluţia pozitivă a celor două magazine pe care le dețin, încă de la intrarea în reţeaua LaDoiPași, confirmă faptul că instrumentele de mar­keting şi de consultanţă de business, puse la dispoziţie de METRO/LDP, generează rezultate bune.

În ceea ce privește proiectele de vii­tor, luăm în calcul deschiderea unui nou magazin sau poate chiar a mai mul­tor spații LaDoiPași. Avem în vedere și planuri de modernizare și în­cercăm să ținem pasul cu noutățile, pentru a reuși să fluidizăm traficul în magazin și să scurtăm, totodată, timpul pe care clienții îl petrec la casă.

– Din punct de vedere profesional, care este cel mai de preț sfat pe care l-ai oferi cuiva care dorește să-și deschidă un ma­gazin LaDoiPași?

– Consider că, indiferent că deții o lo­cație proprie sau închiriezi un spațiu comercial, este esențial să cunoști nevoile comunității căreia te adresezi, cum să te raportezi la cei care îți trec pra­gul, pentru a te adapta, astfel, cerin­țelor pieței pe care o deservești. Cei care vor să facă acest pas trebuie să aibă răbdare și deschidere, dar și încrederea că experții LaDoiPași sunt profesioniști, care te pot ajuta pe parcursul colaborării. Cei afiliați la fran­ciză primesc îndrumare și consultanță pe tot parcursul colaborării.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies