Vodafone România, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de telefonie mobilă, a raportat în al treilea trimestru al anului venituri din servicii de 186 de milioane de euro, în creștere cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vodafone România a înregistrat 9,75 de milioane de clienți (servicii mobile, servicii fixe de voce și Internet of Things) la 30 septembrie 2017, reprezentând o creștere de 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, puțin peste 9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu lunar pe utilizator (ARPU) al serviciilor mobile a fost de 6,1 euro în perioada iulie-septembrie.
La finalul lunii septembrie, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale față de trimestrul anterior.
Consumul de date mobile a crescut cu 90% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Vodafone România a lansat Vodafone Pass, care le permite clienților să achiziționeze opțiuni prin care au acces la aplicațiile de social media, streaming video și de muzică, fără a consuma traficul de date din abonament.
Vodafone România face parte din grupul britanic Vodafone.
Sursă foto: Mediafax
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies