Vodafone a ajuns la aproape 9,8 milioane de clienți în România. Veniturile au crescut cu 4,1% în trimestrul al treilea
Vodafone România, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de telefonie mobilă, a raportat în al treilea trimestru al anului venituri din servicii de 186 de milioane de euro, în creștere cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vodafone România a înregistrat 9,75 de milioane de clienți (servicii mobile, servicii fixe de voce și Internet of Things) la 30 septembrie 2017, reprezentând o creștere de 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, puțin peste 9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu lunar pe utilizator (ARPU) al serviciilor mobile a fost de 6,1 euro în perioada iulie-septembrie.
La finalul lunii septembrie, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale față de trimestrul anterior.
Consumul de date mobile a crescut cu 90% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Vodafone România a lansat Vodafone Pass, care le permite clienților să achiziționeze opțiuni prin care au acces la aplicațiile de social media, streaming video și de muzică, fără a consuma traficul de date din abonament.
Vodafone România face parte din grupul britanic Vodafone.
Sursă foto: Mediafax