Vodafone a ajuns la aproape 9,8 milioane de clienți în România. Veniturile au crescut cu 4,1% în trimestrul al treilea

Andreea Neferu 14/11/2017 | 11:08 Ştiri
Vodafone a ajuns la aproape 9,8 milioane de clienți în România. Veniturile au crescut cu 4,1% în trimestrul al treilea

Vodafone România, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de telefonie mobilă, a raportat în al treilea trimestru al anului venituri din servicii de 186 de milioane de euro, în creștere cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vodafone România a înregistrat 9,75 de milioane de clienți (servicii mobile, servicii fixe de voce ​​și Internet of Things) la 30 septembrie 2017, reprezentând o creștere de 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, puțin peste 9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Venitul mediu lunar pe utilizator (ARPU) al serviciilor mobile a fost de 6,1 euro în perioada iulie-septembrie.

La finalul lunii septembrie, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile a crescut cu 90% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Vodafone România a lansat Vodafone Pass, care le permite clienților să achiziționeze opțiuni prin care au acces la aplicațiile de social media, streaming video și de muzică, fără a consuma traficul de date din abonament.

Vodafone România face parte din grupul britanic Vodafone.


Sursă foto: Mediafax

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.