UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de cablu TV, și-a majorat anul trecut veniturile cu 8,8%, la peste 689 de milioane de lei.
Avansul businessului UPC, parte a grupului Liberty Global, vine în contextul în care compania a reușit să-și crească numărul total de abonamente cu 7% anul trecut, până la 2.273.600.
De asemenea, UPC a atras anul trecut cu 8% mai mulți clienți de televiziune digitală decât în 2015, până la 535.400, respectiv cu 9,5% mai mulți pe segmentul de internet, până la 640.400. De asemenea, compania și-a majorat și numărul de clienți de telefonie anul trecut cu 16,5%, la 470.900.
Strategia companiei în anul 2016 s-a concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin construcţia de reţele în diferite zone ale ţării. Astfel, într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu 10%, reprezentând 258.600 de noi case, comparativ cu anul 2015. La sfârşitul anului 2016, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.838.400 de gospodării din România.
„Privim cu încredere la anul 2017”, spune Robert Redeleanu (foto), CEO al UPC România și Ungaria.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies