Veniturile UPC România au ajuns la aproape 700 de milioane de lei

Andreea Neferu 16/02/2017 | 15:38 Ştiri
Veniturile UPC România au ajuns la aproape 700 de milioane de lei

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de cablu TV, și-a majorat anul trecut veniturile cu 8,8%, la peste 689 de milioane de lei.

Avansul businessului UPC, parte a grupului Liberty Global, vine în contextul în care compania a reușit să-și crească numărul total de abonamente cu 7% anul trecut, până la 2.273.600.

De asemenea, UPC a atras anul trecut cu 8% mai mulți clienți de televiziune digitală decât în 2015, până la 535.400, respectiv cu 9,5% mai mulți pe segmentul de internet, până la 640.400. De asemenea, compania și-a majorat și numărul de clienți de telefonie anul trecut cu 16,5%, la 470.900.

Strategia companiei în anul 2016 s-a concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin construcţia de reţele în diferite zone ale ţării. Astfel, într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu 10%, reprezentând 258.600 de noi case, comparativ cu anul 2015. La sfârşitul anului 2016, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.838.400 de gospodării din România.

„Privim cu încredere la anul 2017”, spune Robert Redeleanu (foto), CEO al UPC România și Ungaria.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.