Optical Network, operatorul rețelelor de magazine OPTIblu și KLARMANN, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 22% în 2016, transmite compania.
Liderul pieței de optică medicală din România a încheiat anul cu vânzări de peste 10 milioane de euro (47 de milioane de lei) și investiții de 1,1 milioane de euro (5 milioane de lei).
Optical Network operează în prezent 38 de magazine din care 32 sunt în rețeaua OPTIblu, iar șase în rețeaua KLARMANN, 11 magazine fiind locații nou deschise în 2016.
„Investițiile în dezvoltarea retailului tradițional vor continua pentru ambele rețele de magazine, atât Optiblu cât și Klarmann. De asemenea, ne bazăm pe investițiile într-o platformă logistică nouă, precum și în distribuție și comerț online”, a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.
Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…
Moneda meme inspirată de Elon Musk, Meme AI, a înregistrat o scădere abruptă de aproximativ…
Legea salarizării trebuie discutată şi negociată mai întâi cu sindicatele din România, nu "negociată" cu…
Vladimir Putin a depus marţi jurământul pentru al cincilea mandat de preşedinte al Federaţiei Ruse,…
Answear, unul dintre cele mai cunoscute nume din piața europeană de fashion, anunță repoziționarea sa…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași…
Acest website folosește cookies