Ştiri

Optical Network a avut vânzări de peste 10 milioane de euro în 2016

Optical Network, operatorul rețelelor de magazine OPTIblu și KLARMANN, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 22% în 2016, transmite compania.

Liderul pieței de optică medicală din România a încheiat anul cu vânzări de peste 10 milioane de euro (47 de milioane de lei) și investiții de 1,1 milioane de euro (5 milioane de lei).

Optical Network operează în prezent 38 de magazine din care 32 sunt în rețeaua OPTIblu, iar șase în rețeaua KLARMANN, 11 magazine fiind locații nou deschise în 2016.

„Investițiile în dezvoltarea retailului tradițional vor continua pentru ambele rețele de magazine, atât Optiblu cât și Klarmann. De asemenea, ne bazăm pe investițiile într-o platformă logistică nouă, precum și în distribuție și comerț online”, a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.

 

Alexandra Pele

Cu o experiență de peste șapte ani în presă, Alexandra Pele acoperă domeniile finanțe, bănci și asigurări. Anterior, a lucrat la departamentul economic al ziarului Gândul și la cursdeguvernare.ro.

Recent Posts

Tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia First Bank a fost autorizată de Consiliul Concurenţei

Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…

39 de minute ago

Meme AI suferă o corecție de 30%. Investitorii se îndreaptă către WienerAI (P)

Moneda meme inspirată de Elon Musk, Meme AI, a înregistrat o scădere abruptă de aproximativ…

2 ore ago

Cartel Alfa cere amânarea discuţiilor cu UE despre noua lege a salarizării

Legea salarizării trebuie discutată şi negociată mai întâi cu sindicatele din România, nu "negociată" cu…

2 ore ago

Vladimir Putin a depus jurământul pentru al cincilea mandat de preşedinte

Vladimir Putin a depus marţi jurământul pentru al cincilea mandat de preşedinte al Federaţiei Ruse,…

2 ore ago

Answear anunță repoziționarea ca brand premium și deschiderea primul concept store în fabrica Norblin din Varșovia

Answear, unul dintre cele mai cunoscute nume din piața europeană de fashion, anunță repoziționarea sa…

2 ore ago

Analiză: Chiriile au crescut cu 15%, comparativ cu anul 2023

În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași…

3 ore ago

Acest website folosește cookies