Lanțul Starbucks se pregătește să deschidă o nouă cafenea în Piața Victoriei din Capitală, în spațiul în care din octombrie 2016 până acum câteva luni a funcționat o cafenea Meron, brand clujean fondat de mai mulți investitori români. Aceasta este cea de-a treia locație pe care liderul pieței locale de cafenele o va opera în zona Pieței Victoriei, după cele din clădirile de birouri America House și Victoria Center.
Sigla brandului american Starbucks este deja montată în exteriorul spațiului unde va funcționa cafeneaua. Franciza Starbucks în România și Bulgaria aparține grupului polonez Amrest, iar în prezent lanțul numără pe plan local circa 40 de unități. Compania a avut anul trecut afaceri de 101 milioane de lei și profit net de aproape 16 milioane de lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe.
Brandul Meron are în prezent patru locații în Cluj-Napoca, potrivit informațiilor de pe site-ul propriu, cafeneaua din București fiind deschisă în urmă cu aproape doi ani în franciză și închisă anul acesta.
Meron nu este singurul brand clujean de cafenele care s-a extins în București. Narcoffee Roasters, rețea fondată de Marcelus Suciu și Dan Isai (fondatorul SaladBox), a deschis anul trecut o locație în București.
Sursă foto: NewMoney
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies