Ştiri

Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale în 2016

Premium Fruct, producătorul de sucuri naturale Profructta, a anunțat că și-a dublat cifra de afaceri în 2016. Anul trecut, compania românească de sucuri din fructe și legume a avut vânzări în valoare de 110.000 de euro, după ce în primul semestru și-a crescut cifra de afaceri prin extinderea rețelei de distribuție către mari retaileri.

„Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am început progresiv cu lansarea oficială a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care să reprezinte colecția de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distribuție către supermarketuri, magazine, rețele de cafenele, hoteluri și restaurante din București și alte orașe din țară”, a declarat Andreea Mureșeanu, directorul general Premium Fruct.

Ea a mai precizat că producătorul românesc de sucuri nturale vrea să dubleze cifra de afaceri în 2017, grație investițiilor și proiectelor pe care le are în vedere.

Investiția inițială în unitatea de producție de sucuri naturale din Câmpulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro și a fost susținută exclusiv din fonduri proprii. În prezent, fabrica din Câmpulung Muscel procesează 2.000 de litri de suc din fructe și legume pe zi, iar capacitatea maximă este de 8.000 de litri pe zi.

Potrivit reprezentanților Profructta, românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru sucurile nturale și produsele românești.

„(…) Acesta este și motivul pentru care cel mai important proiect este lansarea liniei de prelucrare a fructelor și legumelor uscate pentru toamna acestui an, unde vom investi în publicitate și comunicarea produselor noi. Bugetul de investiții pentru 2017 se ridică la aproape 100.000 de euro, valoarea investițiilor depinzând și de atragerea unor fonduri structurale. În dorința de a asigura o calitate cât mai ridicată a sucurilor naturale  Profructta suntem în curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, a mai spus Andreea Mureșeanu.

Sucurile Profructta sunt distribuite în rețelele de magazine Mega Image, Auchan și Cora, în brutăriile Paul și Panemar, rețelele 1 minute și Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele și restaurante din București, Brașov, Constanța și Cluj. Colecția de sucuri naturale premium Profructta este realizată din mere, pere, coacăze, vișine, cireșe, fructe de pădure și legume, exclusiv românești.

Fabrica de sucuri naturale Profructta a fost înființată în 2012 la Câmpulung Muscel.

 


FOTO: Profructta

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies