Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale în 2016

Gabriel Bucur 22/02/2017 | 17:56 Ştiri
Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale în 2016

Premium Fruct, producătorul de sucuri naturale Profructta, a anunțat că și-a dublat cifra de afaceri în 2016. Anul trecut, compania românească de sucuri din fructe și legume a avut vânzări în valoare de 110.000 de euro, după ce în primul semestru și-a crescut cifra de afaceri prin extinderea rețelei de distribuție către mari retaileri.

„Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am început progresiv cu lansarea oficială a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care să reprezinte colecția de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distribuție către supermarketuri, magazine, rețele de cafenele, hoteluri și restaurante din București și alte orașe din țară”, a declarat Andreea Mureșeanu, directorul general Premium Fruct.

Ea a mai precizat că producătorul românesc de sucuri nturale vrea să dubleze cifra de afaceri în 2017, grație investițiilor și proiectelor pe care le are în vedere.

Investiția inițială în unitatea de producție de sucuri naturale din Câmpulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro și a fost susținută exclusiv din fonduri proprii. În prezent, fabrica din Câmpulung Muscel procesează 2.000 de litri de suc din fructe și legume pe zi, iar capacitatea maximă este de 8.000 de litri pe zi.

Potrivit reprezentanților Profructta, românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru sucurile nturale și produsele românești.

„(…) Acesta este și motivul pentru care cel mai important proiect este lansarea liniei de prelucrare a fructelor și legumelor uscate pentru toamna acestui an, unde vom investi în publicitate și comunicarea produselor noi. Bugetul de investiții pentru 2017 se ridică la aproape 100.000 de euro, valoarea investițiilor depinzând și de atragerea unor fonduri structurale. În dorința de a asigura o calitate cât mai ridicată a sucurilor naturale  Profructta suntem în curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, a mai spus Andreea Mureșeanu.

Sucurile Profructta sunt distribuite în rețelele de magazine Mega Image, Auchan și Cora, în brutăriile Paul și Panemar, rețelele 1 minute și Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele și restaurante din București, Brașov, Constanța și Cluj. Colecția de sucuri naturale premium Profructta este realizată din mere, pere, coacăze, vișine, cireșe, fructe de pădure și legume, exclusiv românești.

Fabrica de sucuri naturale Profructta a fost înființată în 2012 la Câmpulung Muscel.

 


FOTO: Profructta

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.