Monica Cadogan, cofondator al retailerului online de mobilă Vivre, se compară cu un jongler care ține mai multe mingi în aer, atunci când trebuie să descrie modul în care se împarte între viața personală (are patru copii) și business.
Acest podcast a fost înregistrat pe 7 mai 2021 via skype și durează 34 de minute.
„De ce atragem capital? Încercăm să recuperăm timp, să creștem, cum e povestea din mitologia românească, ca Făt-Frumos nu nepărat într-un an cât în șapte, dar cu siguranță mai repede.”
„Sănătatea creșterii (veniturile Vivre au fost mai mari cu 50% în 2020 vs 2019, n.r.) se va vedea dacă volumele vor sta acolo, adică dacă ele nu au fost artificial create de restricții care – sperăm – nu vor mai fi impuse.”
„Cred că anumite lucruri care s-au întâmplat în pandemie nu vor fi uitate, adică online-ul va fi o alternativă. Și nu vorbim neapărat despre a cumpăra scaune online. Cred că vorbim și despre comunicarea la distanță sau educație.”
„Pe lângă marile mele preocupări în viață, respectiv familia și Vivre, mai sunt și în Consiliul de Adminsitrație de la Purcari.”
„Norocul a fost că prima țară în care ne-am extins operațiunele (Bulgaria, n.r.) îmi era familiară – și acum sunt implicată în administrarea Camerei de Comerț Româno-Bulgare. (…) Am spus hai să încercăm. După aceea, succesul ne-a încurajat să încercăm și următorul pas. Dacă ești pe gheață subțire, faci un pas, vezi că nu s-a crăpat, mai faci încă unul, încă unul și te trezești că ai trecut de partea cea mai grea.”
„Televiziunea (a fost jurat în primul sezon din Imperiul Leilor”>> de la PRO TV) vine cu un consum foarte mare de timp. Un standard înalt înseamnă 17 duble, ore multe de filmare, mulți oameni, echipamente. Volumul acesta de muncă nu mi-l permit. Este un job în sine.”
„Nu am finalizat toate investițiile (de la >, n.r.). Anul pandemic a rearanjat masiv proiecțelele lor financiare (ale aplicanților pentru investiții, n.r.). Adevărul trist – de ce nu?! – este că, în general, în criză, cei puternici devin mai puternici, pentru că au deja răspunsuri la multe întrebări și multe probleme rezolvate, iar companiile mici sunt destul de fragile.”
Încă din timpul facultății (a absolvit în 2004 Finanțe-Bănci în cadrul Academiei de Științe Economice din București), a început să lucreze la firma de construcții înființată de tatăl său la Tulcea. Ulterior s-a angajat la o firmă de consultanță. După terminarea facultății și-a făcut propria companie de consultanță, iar în 2009 s-a mutat cu tot cu afacere la București. După trei ani, a început afacerea Vivre, alături de Călin Fusu și un alt acționar al fondului de investiții Neogen. Anul trecut, Vivre – retailer online de mobilier și decorațiuni prezent pe nouă piețe – a avut venituri de 61 de milioane de euro, înregistrând o creștere de 50% față de 2019. În 2020 și 2021, Vivre a emis obligațiuni în valoare de aproape 12 milioane de euro.
Acest podcast folosește fragmente muzicale din Simfonia a V-a de Ludwig van Beethoven.
Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…
Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…
Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…
Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…
Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare…
Acest website folosește cookies