Ştiri

Douglas deschide un magazin în București Mall, iar rețeaua ajunge la 23 de unități

Parfumeriile Douglas România, divizie a retailerului Douglas GmbH, continuă extinderea rețelei de magazine din România cu un nou punct de prezență în București Mall, al 23-lea din rețeaua locală (incluzând și magazinul online) și cel de-al optulea din București.

„Anul 2017 este un an dedicat extinderii rețelei Douglas. Ne-am concentrat eforturile în această direcție pentru a fi mai aproape de clienți, în retailul tradițional sau online. Magazinul din București Mall este al 23-lea din rețea, iar până la sfârșitul anului ne dorim să creștem rețeaua până la 25 de magazine, incluzând aici și magazinul online douglas.ro”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

CITEȘTE ȘI: Obrazul subțire cu cheltuială se ține: consumul de produse cosmetice a crescut, dar este de cinci ori sub cel din Franța

Magazinul are o suprafață de peste 400 de metri pătrați și este, din punct de vedere al dimensiunii și al ofertei de produse, printre cele mai mari magazine Douglas din România. Portofoliul de produse prezentat clienților numără peste 10.000 de articole,  atât parfumuri cât și produse de machiaj și îngrijire, branduri de lux binecunoscute, branduri selective precum Eisenberg, Sospiro, Teaology, Sensai,  Coach, Missoni și noi intrări precum brandul de machiaj By Terry și parfumeria Amouage. Oferta este completată de produsele marcă proprie „Douglas Collection”.

Rețeaua de magazine Douglas numără acum 23 de puncte de prezență – un magazin online și 22 de magazine fizice, în 12 orașe, printre care București, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanța, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureş.

Douglas Romania a încheiat anul 2016 cu o vânzări în creștere cu 21% față de anul anterior și o cifră de afaceri 93 de milioane de lei (20,7 milioane de euro).

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

59 de minute ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

o oră ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

4 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

7 ore ago

Acest website folosește cookies