Douglas deschide un magazin în București Mall, iar rețeaua ajunge la 23 de unități

Cristina Dobreanu 25/10/2017 | 14:56 Ştiri
Douglas deschide un magazin în București Mall, iar rețeaua ajunge la 23 de unități

Parfumeriile Douglas România, divizie a retailerului Douglas GmbH, continuă extinderea rețelei de magazine din România cu un nou punct de prezență în București Mall, al 23-lea din rețeaua locală (incluzând și magazinul online) și cel de-al optulea din București.

„Anul 2017 este un an dedicat extinderii rețelei Douglas. Ne-am concentrat eforturile în această direcție pentru a fi mai aproape de clienți, în retailul tradițional sau online. Magazinul din București Mall este al 23-lea din rețea, iar până la sfârșitul anului ne dorim să creștem rețeaua până la 25 de magazine, incluzând aici și magazinul online douglas.ro”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

CITEȘTE ȘI: Obrazul subțire cu cheltuială se ține: consumul de produse cosmetice a crescut, dar este de cinci ori sub cel din Franța

Magazinul are o suprafață de peste 400 de metri pătrați și este, din punct de vedere al dimensiunii și al ofertei de produse, printre cele mai mari magazine Douglas din România. Portofoliul de produse prezentat clienților numără peste 10.000 de articole,  atât parfumuri cât și produse de machiaj și îngrijire, branduri de lux binecunoscute, branduri selective precum Eisenberg, Sospiro, Teaology, Sensai,  Coach, Missoni și noi intrări precum brandul de machiaj By Terry și parfumeria Amouage. Oferta este completată de produsele marcă proprie „Douglas Collection”.

Rețeaua de magazine Douglas numără acum 23 de puncte de prezență – un magazin online și 22 de magazine fizice, în 12 orașe, printre care București, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanța, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureş.

Douglas Romania a încheiat anul 2016 cu o vânzări în creștere cu 21% față de anul anterior și o cifră de afaceri 93 de milioane de lei (20,7 milioane de euro).

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.