Ştiri

Divizia de Consumer Healthcare a GSK are un nou manager general pentru România și țările balcanice

Divizia de Consumer Healthcare a companiei farmaceutice GlaxoSmithKline (GSK) a anunțat că noul manager general pentru România și țările balcanice este poloneza Sylwia Piankowska.

Piankowska preia funcția pe care a ocupat-o, mai bine de trei ani, britanica Helen Tomlinson, care devine general manager în cadrul GSK Consumer Healthcare Iberia. În noua postură, Sylwia va conduce operațiunile companiei GSK Consumer Healthcare în opt țări și o echipă de peste o sută de angajați, iar obiectivul va rămâne creșterea afacerilor în regiune.

„La nivel personal, sunt foarte bucuroasă că am ocazia să mă mut în București împreună cu familia mea și să explorez această țară minunată”, a declarat, printre altele, Piankowska.

Sylwia Piankowska are o experiență comercială în sectorul FMCG, precizează compania. Ea a intrat în GSK în august 2002, iar de atunci a ocupat roluri strategice în brand și category management, în Polonia și în Europa Centrală și de Est. Între 2011 și 2014, Sylwia a ocupat funcția de director de marketing al categoriei de îngrijire orală pentru Europa Centrală și de Est și a dezvoltat o strategie regională pentru acest gen de produse, care a dus la o creștere de 30% a businessului.

De asemenea, a deținut rolul de Mass Market Business Unit Director în cadrul GSK Consumer Healthcare Polonia, iar în ultimii doi ani a fost director de marketing pentru Îngrijire Orală şi OTC pentru Europa Centrală și de Est. Înainte să lucreze pentru GSK, Sylwia a lucrat în departamentele de Marketing și Market Research în cadrul companiei Procter&Gamble. La nivel de studii, a absolvit facultățile de Management, Psihologie și Istoria Artei ale Universității din Varșovia.

Parte din grupul de companii GSK, GSK Consumer Healthcare este una din cele mai mari companii de produse pentru îngrijirea  sănătăţii din lume și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată. În România, GSK este prezentă de 25 de ani, timp în care a investit peste 150 milioane euro în piața locală.

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Platforma de socializare TikTok dă în judecată guvernul SUA

TikTok a decis să dea în judecată guvernul Statelor Unite, în efortul de a opri…

11 ore ago

Falimentul personal, colacul de salvare pentru tot mai mulţi români

În primele trei luni ale acestui an, aproape 60 de români și-au declarat falimentul personal,…

11 ore ago

Undă verde pentru reabilitarea blocurilor cu 90% fonduri europene

Camera Deputaţilor a adoptat, în calitate de for decizional, proiectul care aprobă ordonanţa de urgenţă…

12 ore ago

CFR Călători estimează pierderi de peste un miliard de lei în 2024

CFR Călători estimează pierderi de 1,026 miliarde lei în acest an. Compania a planificat în…

13 ore ago

Maia Sandu pune gaz pe foc: Rep. Moldova îşi propune să reintegreze regiunea separatistă Transnistria

Preşedintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a declarat că ţara sa îşi propune să reintegreze regiunea…

14 ore ago

Tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia First Bank a fost autorizată de Consiliul Concurenţei

Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…

15 ore ago

Acest website folosește cookies