Vodafone România a înregistrat în anul fiscal 2016-2017, încheiat la 31 martie, venituri din servicii de 707,2 milioane euro, în creştere organică, faţă de precedentul exerciţiu financiar, cu 2,7%.
Numărul de clienţi a urcat cu 320.920, la 9,441 milioane (pentru servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things), potrivit rezultatelor raportate marţi de Vodafone Group Plc.
Din numărul total de clienţi, 8,744 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
La 31 martie 2017, abonaţii Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone 59%. Ponderea utilizatorilor de servicii pre-plătite în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 0,2 puncte faţă de anul precedent.
ARPU (venitul mediu pe client) mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro.
Consumul de date mobile în perioada analizată a crescut cu 100,4% faţă de anul anterior. Rata de penetrare a terminalelor smartphone în baza de utilizatori a avansat cu 3,7 puncte.
Vodafone România, divizie a grupului britanic de comunicaţii Vodafone, este al doilea operator locală de telefonie mobilă de pe piaţă locală, după Orange.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies