SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, listat la Bursa de Valori București în piața AeRO (simbol bursier SPX), anunță încheierea unui parteneriat strategic cu TeraPlast.
SIPEX operează cu un model de afaceri integrat, organizat în 3 linii de business: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate.
Distribuția se realizează prin cele trei canale:
„Parteneriatul încheiat cu TeraPlast susține direcția dezvoltare a SIPEX, de creștere a gamei de produse distribuite prin cele 12 centre logistice pe care le deținem la nivel național. SIPEX introduce astfel în portofoliu un sistem complet de încălzire prin pardoseală, calibrat pe nevoile actuale ale consumatorilor, dezvoltat de TeraPlast sub brandul NeoTer. Această soluție de încălzire este frecvent utilizată pentru construcțiile noi, dar și pentru proiecte de renovare. Având o experiență de 25 de ani ca distribuitor în piața materialelor de construcții, suntem convinși că parteneriatul va aduce valoare adăugată pentru ambele organizații’’, a declarat Irinel Gheorghe, CEO SIPEX.
„Unul dintre obiectivele noastre în dezvoltarea activității de distribuție este să ajungem mai ușor și mai rapid la clienți cu produsele noastre și în zonele în care acestea încă nu sunt prezente. SIPEX este unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, iar acest parteneriat strategic contribuie la extinderea bazei de distribuție. În TeraPlast avem parteneriate de lungă durată prin care creștem alături de partenerii noștri în beneficiul întregii piețe. Avem o foarte bună colaborare cu distribuitorii actuali, cu tradiție, și suntem convinși că această asociere cu SIPEX, prin care urmărim ca produsele noastre să fie utilizate mai mult de către dezvoltatorii imobiliari din țară, va îmbogăți rețeaua de distribuitori TeraPlast”, spune Alexandru Stânean, CEO TeraPlast.
SIPEX a atras și selectat, încă de la început, companii recunoscute internațional cu care a dezvoltat parteneriate pe termen lung: Henkel România – de peste 20 de ani, Saint-Gobain Construction Products Romania – de peste 15 ani, SANEX SA, Knauf, Austrotherm, Swisspor SA, Firos SA, Wienerberger, Tondach Romania, Brikston Construction Solutions SA, Holcim SA, ACO, Holver, Kronospan Trading, Romstal.
În 2022, SIPEX a continuat extinderea gamei de produse prin încheierea unui parteneriat cu Policolor- Orgachim.
SIPEX deține de asemenea licențele Düfa și Profitec și comercializează vopsele lavabile, amorse, grunduri sub această marcă pe piețele din România și Bulgaria, în urma încheierii în 2017 a unui acord de exclusivitate pe 10 ani cu grupul german Meffert AG.
Compania comercializează și mărci proprii sub brandul „Meșterică” și „Profit” dezvoltate pentru a răspunde mai bine particularităților pieței locale.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies