Ştiri

Schimbări la vârf pentru Optical Investment Group, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, anunță modificări în structura de top management. Din septembrie, Alina Bistreanu ocupă funcția de Chief Executive Officer al OIG și Nicolae Mogoș funcția de Chief Operating Officer. Mandatul celor doi este de a coordona și dezvolta activitatea Optical Investment Group, cu o cotă actuală de piață de aproximativ 10%.

Alina Bistreanu are o experiență de peste 18 ani în companii locale și internaționale, dintre care 14 ani în fashion retail. Înainte de a veni în OIG, Alina a deținut timp de aproape 9 ani funcția de Director General al unuia dintre cei mai importanți retaileri de modă de pe piață: LPP Group, proprietar al brandurilor Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay.

”Sunt deopotrivă încantată și onorată să mă alătur celei mai mari echipe de profesioniști de optică medicală din România, într-o pozitie cheie pentru business. Ca prime obiective strategice, ne-am propus să consolidăm soluții omnichannel care să ofere clienților noștri cele mai competitive servicii și produse de pe piață, să construim noi direcții de business, dar și cele mai eficiente soluții de dezvoltare și motivare a celor peste 700 de angajați de care suntem responsabili”, declară Alina Bistreanu, Chief Executive Officer OIG.

Nicolae Mogoș are o experiență de peste 15 ani în sectorul retail și 7 ani de antreprenoriat în e-commerce. A petrecut 10 ani în Decathlon (Franța și România) în diverse poziții de management. În ultimii 5 ani a fost Director Operațional la Smyk România, unul dintre cei mai importanți retaileri de produse pentru copii.

”Ca purtător de ochelari, sunt client fidel al brand-urilor OPTIblu și Optiplaza, așa că am primit cu mare drag provocarea venită din partea Optical Investment Group. Profesional, mă bucur să mă alătur echipei OIG în demersul de a crea un business cu un model unic pe piața de optică din România, ce va duce la un nou nivel misiunea companiei de a oferi excelență în acest domeniu”, spune și Nicolae Mogoș, Chief Operating Officer.

Optical Investment Group, cel mai mare retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova, are peste 700 de angajați în birourile sale precum și în structura de vânzări. Compania deține un lanț de 100 magazine în 29 de orașe din țară, sub umbrela a trei branduri renumite: 77 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza și 2 magazine super-premium, sub numele O51, acestora adăugându-se și magazinele on-line optiblu.ro si optiplaza.ro.

Cifra de afaceri a companiei a fost în anul 2021 de peste 137 milioane de lei.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies