Bonami, retailer online de origine cehă, specializat în comercializarea de mobilă, decorațiuni interioare și produse pentru casă, a ajuns la afaceri de aproape 3 milioane de euro în primul an de funcționare pe piața locală.
Bonami a fost lansat pe piața locală în octombrie anul trecut și, de atunci, peste 600.000 de persoane s-au înregistrat pe platforma online a retailerului. Portofoliul Bonami include 15.000 de produse.
Bonami a fost fondat în Cehia în 2013, iar ulterior a intrat și în Polonia și Slovacia, România fiind a treia piață externă pe care retailerul s-a extins.
Printre retailerii online care activează pe piața home&deco se numără și Vivre, companie fondată de antreprenoarea Monica Cadogan.
În peisajul e-commerce românesc există circa 5.000 de magazine online relevante din punct de vedere al traficului și comenzilor, potrivit estimărilor GPeC, care organizează evenimente de e-commerce și marketing online și furnizează statistici despre această piață. Iar tendința comerțului online este de creștere accelerată, având în vedere că piața de profil ar putea ajunge anul acesta la 2,5 miliarde de euro, față de 1,8 miliarde de euro în 2016.
Sursă foto: Bonami.ro
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies