Retailerul online de mobilă și decorațiuni Bonami a ajuns la afaceri de 3 milioane de euro într-un singur an
Bonami, retailer online de origine cehă, specializat în comercializarea de mobilă, decorațiuni interioare și produse pentru casă, a ajuns la afaceri de aproape 3 milioane de euro în primul an de funcționare pe piața locală.
Bonami a fost lansat pe piața locală în octombrie anul trecut și, de atunci, peste 600.000 de persoane s-au înregistrat pe platforma online a retailerului. Portofoliul Bonami include 15.000 de produse.
Bonami a fost fondat în Cehia în 2013, iar ulterior a intrat și în Polonia și Slovacia, România fiind a treia piață externă pe care retailerul s-a extins.
Printre retailerii online care activează pe piața home&deco se numără și Vivre, companie fondată de antreprenoarea Monica Cadogan.
În peisajul e-commerce românesc există circa 5.000 de magazine online relevante din punct de vedere al traficului și comenzilor, potrivit estimărilor GPeC, care organizează evenimente de e-commerce și marketing online și furnizează statistici despre această piață. Iar tendința comerțului online este de creștere accelerată, având în vedere că piața de profil ar putea ajunge anul acesta la 2,5 miliarde de euro, față de 1,8 miliarde de euro în 2016.
Sursă foto: Bonami.ro