Retailerul Mega Image, parte a grupului olandezo-belgian Ahold-Delhaize, a ajuns la finalul anului trecut la o rețea de 596 de magazine în România, după ce a inaugurat 69 de locații în 2017.
„Anul 2017 a fost un an bun, cu multe provocări care ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să ne îndeplinim toate obiectivele propuse. Un prim succes al acestui an a fost intrarea pe piaţa de retail din Cluj Napoca (…). De asemenea, în 2017 ne-am consolidat poziţia în Bucureşti prin creşterea numărului de locaţii Mega Image şi Shop&Go, am lansat propria platformă de ecommerce (…). Aşadar, încheiem anul în forţă, printr-o accelerare a expansiunii”, a declarat Vassilis Stavrou, director general al Mega Image.
În luna decembrie, Mega Image a lansat pe piață și conceptul Shop&Go – Mega Apetit, în cadrul centrului comercial Plaza Mall din București. Conceptul include o gamă extinsă de produse precum sandviş-uri, aperitive, salate, supe, dar şi ciorbe, feluri principale, dulciuri şi meniuri complete.
Mega Image este al doilea cel mai extins lanț de magazine din retailul modern cu dominantă alimentară, după Profi, care a ajuns anul trecut la aproape 700 de locații în România.
Sursă foto: Mediafax Foto
TikTok a decis să dea în judecată guvernul Statelor Unite, în efortul de a opri…
În primele trei luni ale acestui an, aproape 60 de români și-au declarat falimentul personal,…
Camera Deputaţilor a adoptat, în calitate de for decizional, proiectul care aprobă ordonanţa de urgenţă…
CFR Călători estimează pierderi de 1,026 miliarde lei în acest an. Compania a planificat în…
Preşedintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a declarat că ţara sa îşi propune să reintegreze regiunea…
Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…
Acest website folosește cookies