Ştiri

Producătorul de cosmetice Gerocossen a avut afaceri cu 25% mai mari anul trecut, până la 14,5 milioane de lei

Producătorul român de cosmetice Gerocossen a încheiat anul 2017 cu o creștere de 25% a cifrei de afaceri față de 2016, ajungând la 14,5 milioane de lei și depășind astfel previziunile.

Exporturile au cunoscut cea mai mare creștere pentru Gerocossen anul trecut, astfel încât au fost livrate către piețe externe (printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova și Ungaria) cu peste 30% mai multe produse.

Planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea piețelor de desfacere externe, precum și lansarea unor noi game de produse.

Pentru 2018 compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%, până la aproape 16 milioane de lei.

„2017 a fost un an bun pentru Gerocossen, ceea ce dovedește că produsele introduse de noi pe piață sunt de cea mai bună calitate și răspund cerințelor actuale ale consumatorilor” spune Carmencita Sava, director cercetare-dezvoltare în cadrul Gerocossen.

În 2018 compania plănuiește să lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale și uleiuri), șampoane colorante fără amoniac și oxidant, precum și două game noi cu ingrediente naturale dedicate îngrijirii tenului și părului.

Gerocossen este o companie românească, înființată acum aproape 30 de ani de către trei antreprenori locali – Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică. Cei trei au îmbinat know-how-ul și noile tehnologii cu puterea recunoscută a plantelor și ingredientelor naturale și au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de înfrumusețare. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum și în magazinul online dedicat.

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

8 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

8 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

9 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

9 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

11 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

14 ore ago

Acest website folosește cookies