Producătorul de cosmetice Gerocossen a avut afaceri cu 25% mai mari anul trecut, până la 14,5 milioane de lei

Cristina Dobreanu 21/03/2018 | 13:24 Ştiri
Producătorul de cosmetice Gerocossen a avut afaceri cu 25% mai mari anul trecut, până la 14,5 milioane de lei

Producătorul român de cosmetice Gerocossen a încheiat anul 2017 cu o creștere de 25% a cifrei de afaceri față de 2016, ajungând la 14,5 milioane de lei și depășind astfel previziunile.

Exporturile au cunoscut cea mai mare creștere pentru Gerocossen anul trecut, astfel încât au fost livrate către piețe externe (printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova și Ungaria) cu peste 30% mai multe produse.

Planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea piețelor de desfacere externe, precum și lansarea unor noi game de produse.

Pentru 2018 compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%, până la aproape 16 milioane de lei.

„2017 a fost un an bun pentru Gerocossen, ceea ce dovedește că produsele introduse de noi pe piață sunt de cea mai bună calitate și răspund cerințelor actuale ale consumatorilor” spune Carmencita Sava, director cercetare-dezvoltare în cadrul Gerocossen.

În 2018 compania plănuiește să lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale și uleiuri), șampoane colorante fără amoniac și oxidant, precum și două game noi cu ingrediente naturale dedicate îngrijirii tenului și părului.

Gerocossen este o companie românească, înființată acum aproape 30 de ani de către trei antreprenori locali – Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică. Cei trei au îmbinat know-how-ul și noile tehnologii cu puterea recunoscută a plantelor și ingredientelor naturale și au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de înfrumusețare. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum și în magazinul online dedicat.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.