Ştiri

Penny România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei

Penny România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei, reprezentând un avans de 14% raportat la 2020. În 2021, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor a crescut cu 9,18%. Compania a înregistrat un profit net de 123 milioane de lei în 2021, în creștere cu 44,8% comparativ cu anul anterior.

În ceea ce privește planurile de viitor, Penny România își propune să investească 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice. Anul acesta, compania va deschide 30 de magazine noi în țară și va finaliza procesul de remodelare demarat în 2020.

 2021 în cifre

În 2021, Penny România a investit 542 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și construirea unui nou centru logistic în Filiași, județul Dolj. Mai mult, compania a deschis 25 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 301 de magazine.

Depozitul inaugurat la finalul anului trecut are o suprafață de 23,000 m2, o înălțime de 13,7 m și o zonă extinsă pentru recepție și expediere cu o înălțime de 6,5 m și un spațiu cu temperatură controlată de 8.600 m2.  Din februarie 2022, centrul logistic Penny de la Filiași este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obținut este unul excepțional: Outstanding – 92,89%. Ca urmare a unei investiții de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcționalități care îl fac prietenos cu mediul.

„2021 a fost un an al reușitelor, am depășit primul miliard de euro și 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice și, din nou, pentru al șaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creștere din grup”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.

Penny a intrat pe piața din România în anul 2005 cu o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, compania sprijinină producătorii locali și încheie parteneriate pe termen lung cu aceștia, astfel încât, în următorii doi ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat și procesat în România.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

13 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

13 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

13 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

14 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

15 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

18 ore ago

Acest website folosește cookies