Pegas, brand creat în 1972 și relansat pe piață în 2012, ”atacă” segmentul vehiculelor electrice, după ce în ultimii cinci ani a vândut peste 20.000 de biciclete.
Astfel, Atelierele Pegas va lansa o colecție de biciclete electrice, un fatbike, dar și o trotinetă electrică în cadrul festivalului Electric Castle, ce are loc între 12 și 16 iulie la Cluj-Napoca.
“Pegas intră în lumea electrică și acest pas vine ca o urmare firească a cerinţelor actuale. Scopul nostru este de a oferi metode de transport bazate pe două roţi într-o notă totală de relevanţă. Adaptarea la nevoile curente este un deziderat, iar colecţia de biciclete şi vehicule electrice sunt răspunsul nostru ferm la cerinţele actuale. Bicicletele electrice, trotineta electrică sau longboard-uri sunt variantele propuse de Pegas”, motivează Andrei Botescu, co-fondatorul Atelierelor Pegas.
Până acum, Pegas a vândut peste 20.000 de biciclete în țară și Europa. În octombrie 2015, Network One Distribution, liderul pieței de distribuție electro-IT, deținut integral de omul de afaceri Iulian Stanciu, a cumpărat pachetul majoritar al Pegas.
În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas ţintesc o creştere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro. În 2016, compania Atelierele Pegas a ajuns la afaceri de 7 milioane de lei (1,5 milioane de euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.
Sursă foto: Pegas
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies