Pegas intră pe piața de biciclete și trotinete electrice

Andreea Neferu 13/07/2017 | 10:12 Ştiri
Pegas intră pe piața de biciclete și trotinete electrice

 

Pegas, brand creat în 1972 și relansat pe piață în 2012, ”atacă” segmentul vehiculelor electrice, după ce în ultimii cinci ani a vândut peste 20.000 de biciclete.

Astfel, Atelierele Pegas va lansa o colecție de biciclete electrice, un fatbike, dar și o trotinetă electrică în cadrul festivalului Electric Castle, ce are loc între 12 și 16 iulie la Cluj-Napoca.

“Pegas intră în lumea electrică și acest pas vine ca o urmare firească a cerinţelor actuale. Scopul nostru este de a oferi metode de transport bazate pe două roţi într-o notă totală de relevanţă. Adaptarea la nevoile curente este un deziderat, iar colecţia de biciclete şi vehicule electrice sunt răspunsul nostru ferm la cerinţele actuale. Bicicletele electrice, trotineta electrică sau longboard-uri sunt variantele propuse de Pegas”, motivează Andrei Botescu, co-fondatorul Atelierelor Pegas.

Până acum, Pegas a vândut peste 20.000 de biciclete în țară și Europa. În octombrie 2015, Network One Distribution, liderul pieței de distribuție electro-IT, deținut integral de  omul de afaceri Iulian Stanciu, a cumpărat pachetul majoritar al Pegas.

În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas ţintesc o creştere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro. În 2016, compania Atelierele Pegas a ajuns la afaceri de 7 milioane de lei (1,5 milioane de euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.


Sursă foto: Pegas

 

 

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.