Ştiri

Neakaisa.ro ȋncheie 2022 cu afaceri de 5,7 milioane de euro, cu 20% ȋn plus față de anul precedent.

Magazinul online Neakaisa.ro, specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro, cu 20% în plus față de anul precedent. Deși numărul comenzilor online a fost mai mic, în 2022, valoarea proiectelor a crescut. Investițiile prioritare ale companiei au fost în dublarea echipei, mutarea în ,,casă nouă”, dar și în digitalizarea proceselor.

,,În prima parte a anului s-a simțit realocarea bugetelor către activitățile care au fost neglijate în timpul pandemiei, respectiv vacanțe și cumpărături în mediul offline tradițional. Am înregistrat o creștere a cererii pe segmentele de produs medium, dar achizițiile au fost motivate în special de nevoile imediate. în această perioadă, deși numărul comenzilor era mai mare, valoarea medie era scăzută. De la jumătatea lui 2022 însă, atenția s-a reîntors către proiectele mari de amenajare, de cele mai multe ori cu produse medium-high. Acesta a fost punctul în care balanța s-a recalibrat. Numărul de comenzi a scăzut, dar comanda medie a crescut considerabil. De Black Friday, de exemplu, coșul mediu de cumpărături a fost cu 10% mai mare decât anul anterior, dar s-au înregistrat cu 6% mai puține comenzi”, spune Laura Sardescu (foto), marketing manager al platformei Neakaisa.ro.

Neakaisa.ro a crescut, în 2022, nu doar din punct de vedere al business-ului, ci și al echipei. Numărul membrilor s-a dublat în 12 luni, iar aceasta a dus la mutarea într-o ,,casă nouă”, potrivită noilor nevoi, dar și la digitalizarea rapidă a unor procese și sisteme de comunicare interne. S-a trecut de la un birou open space, la o clădire proprie, unde departamentele sunt separate pe etaje. Este cel de al patrulea sediu în cei nouă ani de activitate ai companiei.

Tendințe și planuri pentru 2023

Nu ne așteptăm ca în 2023 să se schimbe radical tendințele despre care am vorbit mai sus. însă, ceea ce deja resimțim este o accelerare a penetrării comerțului electronic în rutina consumatorului. Asta înseamnă clienți din ce în ce mai obișnuiți cu navigarea online, cu alegerea produselor, cu metodele de plată digitale. Cu fiecare an care trece, nevoia de servicii calitative este din ce în ce mai mare. De aceea am și dublat departamentul de Customer Care, tocmai pentru a veni în întâmpinarea clienților cu informații relevante și consultanță pre și post-vânzare”, completează Laura Sardescu.

În ceea ce privește planurile companiei, acestea vizează extinderea portofoliului de produse, prin introducerea de noi categorii, dar și consolidarea și profesionalizarea echipei.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

15 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

15 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

16 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

16 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

18 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

21 de ore ago

Acest website folosește cookies