Ştiri

MAM Bricolaj încheie primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei

Compania MAM Bricolaj, lanţ românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă prezent pe piaţa AeRo a Bursei de valori Bucureşti, a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară a anului 2021.

Numărul de tranzacţii înregistrat în această perioadă a fost de 78.900, cu 8% peste cel raportat în T1 2021, iar valoarea medie a coşului a urcat cu un procent similar, până la 213 lei/tranzacţie.

Tranzacţiile online au crescut cu 53% comparativ cu perioada similară din 2021.

„Acest rezultat depăşeşte estimările iniţiale, de 13,73 de milioane de lei, într-un context geopolitic nefavorabil ce a angrenat scăderea puterii de cumpărare şi un comportament precaut al clienţilor. Realizările din primul trimestru confirmă planul de buget şi ne permit să menţinem obiectivele fixate şi promise investitorilor noştri pentru 2022. Datele la trimestru validează că există premisele pentru această creştere ”double-digit” a cifrei de afaceri a MAM Bricolaj faţă de 2021, în contextul unei prognoze de până la  10%-12% a pieţei autohtone de bricolaj şi accesorii-mobilier”,  a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.

Gama actuală de produse vândute în reţeaua MAM Bricolaj conţine aproximativ 11.000 de repere.

Conform analizelor, aproximativ 52% dintre clienţii MAM Bricolaj sunt utilizatorii finali, în timp ce între 48% sunt consultanţi de specialitate /profesionişti /meşteri.

Structura acţionariatului MAM Bricolaj, la data de 31 martie 2022 era următoarea: Cristian Gavan – 67,417% din capitalul social; alţi acţionari – 32,583% din capitalul social (dintre aceştia, două persoane fizice au o pondere de peste 5% din totalul acţiunilor).

În urma operaţiunii de majorare din 2021, capitalul social curent al SC MAM Bricolaj SA este de 846.500 lei, divizat în 8.465.000 acţiuni având o valoare nominală de 0,1 lei pe acţiune. Actiunile MAM Bricolaj se tranzactioneaza sub indicativul bursier MAM.

Primul magazin MAM Bricolaj din Bucureşti, cu o suprafaţa de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011. Unitatea a fost mutată în 2019, iar suprafaţa a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAM Bricolaj, cu o suprafaţă de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, tot în Bucureşti, pe o suprafaţă totală de 1.500 mp. Din 2014, MAM Bricolaj are şi magazin online.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 zile ago

Acest website folosește cookies