Ştiri

Linia de tren spre Aeroportul Henri Coandă se închide pentru lucrări

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA va anunța în curând oficial că se închide linia de Aeroport, inaugurată pe 13 decembrie 2020, pentru executarea unor lucrări. Suspendarea trenurilor de Otopeni nu va fi însă pe toată durata zilei, informează clubferoviar.ro.

Anunțul a fost făcut inițial de Transferoviar Călători, pe pagina sa de Facebook: ”Având în vedere solicitările CFR Infrastructură pentru efectuarea lucrărilor de întreținere a liniei de cale ferată pe relația București Nord – Aeroport H. Coandă, trenurile T.F.C. vor fi anulate în perioada 25.01.2021 – 13.02.2021. În data de 25.01.2021 – vor circula doar trenurile 15021 pe relația București Nord – Aeroport H. Coandă, și trenul 15020 pentru retur. În data de 14.02.2021 – NU vor circula trenurile 15021 pe relația București Nord – Aeroport H. Coandă, și trenul 15020 pentru retur”.

Surse din cadrul Regionalei București a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA au confirmat pentru Club Feroviar că va avea loc o închidere de linie.

”La nivelul Regionalei, s-a făcut un draft care a fost trimis la la companie. Închiderea de linie se face la solicitarea constructorului Wiebe, pentru lucrări la racordul de Aeroport, și va avea loc între orele 8,50-14,30, în perioada 25 ianuarie – 8 februarie 2021. În perioada 8 – 13 februarie 2021, vor fi anulate și trenurile spre și dinspre Urziceni, pentru că vor avea loc lucrări de sudură la macazurile din zona racordului”, au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul regionalei București.

Anularea trenurilor va fi anunțată în timp util, pentru ca pasagerii să se poată reorienta către alte mijloace de transport. Garniturile programate în afara intervalului orar menționat vor circula în mod normal, potrivit Mersului Trenurilor. Trenurile de navetiști pe această relație vor circula, pentru că ele nu se încadrează în intervalul închiderii de linie.

Conexiunea cu Aeroportul Henri Coandă, inaugurată la sfârșitul lui 2020

Legătura Aeroportului Internațional Henri Coandă cu Gara de Nord din Capitală este funcțională încă din dimineața zilei de 13 decembrie 2020, când aici au ajuns primele trenuri.

Ea face parte din proiectul Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București – FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București. Acesta a prevăzut construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu trei podețe, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile și o culee) care supratraversează DN1 şi o stație de cale ferată, cu linie dublă, la Terminalul T1. Valoarea contractului a fost de 398,1 milioane de lei.

FOTO: clubferoviar.ro

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

o zi ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

o zi ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

o zi ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

o zi ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

o zi ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

o zi ago

Acest website folosește cookies